Blogiarkisto

sunnuntai 10. elokuuta 2014

Home again





Eilen illalla saavuin takaisin Tampereelle - ja blogikin vastoin uumoiluani hiljeni Helsingin reissun ajaksi, oli vain niin paljon muuta tekemistä ja tietysti ennenkaikkea niin hyvää seuraa etten juurikaan kuluttanut aikaani dataamiseen. Eikä olisi huvittanut tulla kotiinkaan ihan vielä, ainoastaan oli ikävä mun erikoistyynyäni, joka pitää mun niskan (paremmassa) kunnossa :D
Meille on Lillan kanssa muodostunut jo rituaaliksi vierailla ainakin kerran Picnicissä lounastamassa, ja tällä kertaa käytiin kahteenkin otteeseen - niiden salaatit on vaan niin hyviä ja hinta-laatusuhde kohtaa. Maistoin myös ekaa kertaa chai cafe lattea, joka oli mun suosikki juomani chai ripauksella kofeiinia, ja hyvää oli! Starbucksissa vieraillessa oli pakko ottaa myös jää chai, eli kylmänä, ja voi että sekin vei kielen mennessään oli todella raikastava kuuman päivän lomassa. Starbucks myös Tampereelle nyt heti, kiitos! Onneksi Wayne's Coffeesta saa todella hyvää chaita, kylmänä että kuumana.

Lillan jo menneen syntymäpäivän kunniaksi olin ostanut meille ystäväkorut, kaulakorut jossa on palapelin palaset; "You complete my puzzle". En ollut koskaan aikaisemmin tällaista ystäväkorua nähnyt, joten se oli meille aivan täydellinen!

Shoppailtuakin tuli, koluten aleja ja olin tätä reissua varten muutamaa lahjakorttiakin säästellyt, mutta ostoksista voitte lueskella sitten illemmalla ;)