Blogiarkisto

maanantai 29. joulukuuta 2014

Epikriisi: keuhkoembolia CT 02.10.14

Sain käsiini uusimman epikriisin viimeisimmästä kuvauksestani, ja sain pienen tappelun jälkeen skannattuakin sen koneelle teillekin ihmeteltäväksi.



En ymärrä tästä kuin ehkä puolet, jos sitäkään, moni sana tai viittaus on parhaimmillaan arvaus koska musta tuntuu, että tätäkään ei olla mun kanssa oikeasti menty vastaanotolla läpi, että monta asiaa on jätetty mainitsematta. Olen siis sellainen että mieluummin tietäisin kaiken, mitä epikriisissäkin on käsitelty, kuin vain sen pintaraapaisun "mikä on oleellista tietää juuri nyt". Ei ole ensimmäinen kerta kun luen kummallisuuksia, uusia juttuja kroppani tekemisistä epikriisistä eikä kukaan ole kertonut mulle mitään, esimerkkinä kaksi kesää sitten murtamani kylkiluu yskimällä, niin kuukausia sen jälkeen jossain epikriisissä kerrottiin ettei se edelleenkään luudu kunnolla ja vielä jotain muuta siihen liittyen lääkärikielellä jota en muista - olisin halunnut tämänkin tietää. Muitakin tapauksia riittää, ja voitte kuvitella kuinka monta epikriisiä mustakin on tehty näiden vuosien varrella vuodesta 2009 lähtien...(ymmärrän kyllä toki toisaalta, miksi näitä kaikkia ei välttämättä käydä läpi mutta ainakin mun omalääkäri tietää, että haluaisin tietää kaiken, se helpottaa mun murehtimista, joten siksi tätä nyt tässä harmittelen.)

Koska mua nyt vaivaa nämä "vähän äkkipikaseltaan mainitut ja ohitetut" skolioosin pahentumiset, onko se varmasti sitä eikä jotain uutta kasvainta, mitä myös tuolla vasemman lapaluun takana tapahtuu, niin täytyypä ottaa tämä epikriisi mukaan ensi lääkärireissulla ja pyytää joko lääkäriä tai sitten hoitajaa menemään tämän mun kanssa läpi tarkemmin. Toki jos täältä löytyy terveydenhuollon ammattilaisia niin voitte valaista mua tekstin sisällöstä ja kenties lievittää tätä mun non-stop huolta mun kropan tekemisistä...