Blogiarkisto

tiistai 2. joulukuuta 2014

Run to the sun


Kirpeätä joulukuuta!


Mun ajatukset eivät kuitenkaan ole tässä talvessa, muutakuin että toki vähän lunta toivoisin yleistä maisemaa piristämään, mutta mun ajatukset on jo tammikuussa jolloin koittaa matka kohti aurinkoa parhaan kaverin kanssa; mehän kun ei olla matkustettu yhdessä kuin viimeksi 2011, eli ikuisuus sitten! Mä olen melkeinpä asunut TripAdvisorin sivuilla, lukien arvosteluja ja vinkkejä, tsekkaillen kuvia, tutkien meidän kohteiden lähiympäristön tarjontaa nähtävyyksien puolesta. Meitä kumpiakin kun kiinnostaa esimerkiksi eläintarhat tai rauhalliset veneajelut, joilla voisi nähdä kaikenlaisia kaloja. Mähän siis olen meidän reissun Cruise Director, suunnittelu, toteutus, kaikki oikeastaan on mun tehtävänä, mä vaan raportoin välissä että mitä suunnittelen, minne ja koska :D

Odotan myös innolla että pääsen räpsimään kuvia reisussta, teille ja mulle itselleni tottakai mun kuva-arkistoihin, muistoiksi.



Aurinkoa on jo niin ikävä, että..! En oo koskaan tykännyt talvesta vaikka aina ainakin jouluksi toivon lunta, ne vaan sopii ja kuuluu yhteen. Muuten voisi olla kesä aina.

Onko muita suunnittelemassa pakoa Suomen talven jaloista?