Blogiarkisto

perjantai 30. tammikuuta 2015

TS - Teneriffa & Sattumuksia

Teneriffalle on saavuttu, maisemat on hienot: ajoittain karua ja sitten taas vehreätä, ja paljon palmuja - rakastan palmuja!

Mutta.. mulla on valitettavasti myös huonoa kerrottavaa. Mun kyljestä on taas ruvennut vuotamaan nestettä. Ei solkenaan kuten aikaisemmilla kerroilla mutta jonkin verran kyllä, ja mä olen nyt ihan vainoharhainen ja tottakai todella kettuuntunut, että eikö nyt helvetti sentään edes lomalle voi lähteä suht rauhassa, että se ei riitä että kyljessä on ajoittain kipeä pullistuma ja on hermokipua johon joudun syömään lääkkeitä. Tällainen iskee sit heti ekana iltana. Kiitos universumi, KIITOS....

No, eihän tämä hätä ole suuri jos se nyt vähän tihkuttaa, suuntaan huomenna apteekkiin ostamaan kunnon haavalaput, desinfioivaa nestettä jne mitä nyt mieleen tulee. Uimaan en nyt tietenkään voi mennä, ja ottaa pollaan 6-0 mutta... tää on tätä, mulle käy paskasäkä vähän väliä. (Lääkäri ehti myös soitella juuri ennen reissuunlähtöä että neste, jonkinmoinen ei ilmeisesti kuitenkaan kovin suuri, ei ollut ollenkaan bakteeripitoista, että ihan kudosnestettä vaan väärässä osoitteessa)

Tästä vastoinkäymisestä huolimatta aion pitää hauskaa parhaani mukaan, toivotaan vain oikein kovaa ettei kylki innostu enemmän vuotamaan.

Tässä uutiset tällä erää, päätettiin ekana iltana vain käydä ulkona syömässä ja ottaa hyvät unet alle ennenkuin lähdetään seikkailemaan täällä enemmän. Ja tosiaan eniten päivittyy mun instagram tämän loman aikana, seurailkaa! :)

http://websta.me/n/norav_