Blogiarkisto

tiistai 22. huhtikuuta 2014

#FeelingCrazyGood



Kannattaa olla aktiivinen, nimittäin ahdistella ihotautipolin väkeä, ja päästä sisään yllätyksellisesti samana päivänä, eli tänään, ja vielä siitä suoraan ekaan valohoitokertaan! I am friggin' awesome!

Soitin tosiaan aamulla kyselläkseni aikataulua, onko se lähete jo heillä, olisiko antaa raukalle jotain viitettä aikaraamista että koska sinne kaivattuun valohoitoon pääsisi. Pienen selvittelyn jälkeen, sainkin kehotuksen saapua iltapäivällä kiireisen ihotautilääkärin vastaanotolle, ja olin aivan ymmyrkäisen yllättynyt, ja hirveän kiitollinen - taisin hokea kaikille siellä ihotautipolilla, joille juttelin, vähän väliä kiitos kiitos, ihanaa kun pääsin tänne tänään!

weheartit.com

Nyt sitten tosiaan valohoito taas 3x/vko ja toivottavasti olisi pysyvämpi hoitotulos nyt kun tosiaan kesä on jo näin lähellä (tänään oli aivan ihana sää Tampereella ♥) - mutta jos ei, niin sitten mietitään jotain ylläpitohoitoa, eli kävisin harvemmalla välillä saamassa valoa. Sen näkee sitten. Todella ärhäkkänä mun ihottuma kyllä palasi, ja on ollut niin karhea että joinain päivinä ei meinaa saada vaatteita puettua päälle, tai jos saa, niin sitten on vain niin epämukava olla omissa nahoissansa, ettei ole tosikaan :/ Mutta, nyt ollaan päästy etiepäin, hoito aloitettu ja mä olen kuin hangon keksi!

Kävin ennen ihotautipolia terapiassa, ja ah, voi että - meillä terapeutin kanssa synkkaa niin hienosti! Ja se repeili mun jutuille (meidän suhde on varsin rento - just sellainen, mikä sopii mulle) ja tokaisi, että mun pitäisi varmaan ruveta kirjoittamaan sketsejä, kun niin huvittavasti kertoilin sille mun viime aikojen toilailuista (ei ole blogimatskua, sori ;) ). Olin äly hyvällä tuulella jo sinne mennessäni, sieltä poistuessani ja mennessäni ihotautipolille, ja kun kaikki meni niin putkeen - olin koko ajan hymyä vääntävä ja hyräilevä ilmestys, kävellessäni sairaalasta kotiin ihanassa auringonpaisteessa.

#FeelingCrazyGood