Blogiarkisto

sunnuntai 24. elokuuta 2014

Weekend update



Heipsan!

All's alright - kaikki hyvin. Pitkästä aikaa oikein tavallinen viikonloppu, joka sisälsi hyvää ruokaa, seuraa, vähän ulkoilua, ja jopa aurinkoakin vielä! Ainoa vaivaava kipu on ollut jaloissa korkkareilla kävelyn jälkeen (pitkästä aikaa), joten tilanteen voisi sanoa olevan aikas hyvä, jos suurin harmi on vain jalkakolotus.. ;)

Tänään lähettelin Sylvalle sähköpostia, että ensi kuussa tosiaan olen saapumassa Turkuun tämän verkostoviikonloppuun - piti siis vahvistaa että millä saapuu, koska saapuu. Ikähaarukka on 15-30 vuotta, joten suurinpiirtein oman ikäistä porukkaa sopii odottaa tapaavansa, joka onkin kullanarvoista vertaistukea, todiste siitä ettet ole yksin vaikka aivan liian usein siltä tuntuu. En sano etteikö kokemusten ja näkemysten vaihto ole tärkeätä tai vaikka antoisaa kaikkien ikäluokkien välillä, mutta ainakin itse kaipaan niitä oman ikäluokan edustajia, koska heitä tapaa todella vähän kaiken kaikkiaan. Meitä on, mutta aktiivisuudelta ollaan vielä vähemmissä määrin vähän suurempiin ikäluokkiin. (miten kummalliselta tuntuukaan, että mä 26 ikävuoteni kanssa olen lähempänä sitä suurempaa päätä, 30v, kuin nuorempaa! oon aina tottunut "olemaan se niin kovin nuori")

Vaikka viikonloppu on sisältänyt tekemistä, niin silti olen onnistunut bongaamaan pari suht uutta scifi-sarjaa, joihin olen jo ihan koukussa! Halle Berryn tähdittämä Extant-sarja sekä Eric Danen (mmm, Mc Steamy!) tähdittämä The Last Ship. Suosittelen!