Blogiarkisto

sunnuntai 7. syyskuuta 2014

Chill weekend

Chilli viikendi, tässä muutaman kuvan pläjäys:

Porukoiden omasta luumupuusta luumuja, nam!
Uudet saappaat - entisistä meni toisesta kengästä sisältä vuorikangas niin rikki etten millään meinannut enää saada kenkää pois jalasta kun kantapää jäi sinne kiinni! Ihme ja kumma sekin.. sain revittyä vuorikankaan auki kokonaan mutta kenkä tuntui ihan kummalliselta jalassa sen jälkeen, äh. Mieltymys pakotti hankkimaan lähes samanlaiset uudet, kuten kävi myös sen sinisen talvitakin kanssa :D


Syossin "Los Angeles Blond" -väri sai mun karmean juurikasvun kaikkoamaan. Olisin kuitenkin toivonut vähän vähemmän punaiseen vivahtavaa lopputulosta, tarvii varmaan kokeilla hopeashampoolla vähän korjata sävyä. Mutta joka tapauksessa parempi, hiukset näytti koko ajan likaisilta sen hillittömän tumman juurikasvun kanssa.

Tyynyvuoren kuningatar.


Paijaamassa pikku jääkarhun pentuja ♥ (eli siis kleinipentuja)


Kestin kokonaiset 5 päivää ilman tekokynsiä, joten taas press-on kynnet, tällä kertaa musta/hopea graffiti, joita tosin olen käyttänyt aiemminkin, on niin kivat.

Pose jälleen pölyisen peilini kautta.

Word Dive -sivustolla voi 2 viikkoa kokeilla harjoitteluohjelmaa valitsemansa kielen kanssa, mä olen siis pelannut espanjan kanssa, kohta oon niin pro..! ;)