Blogiarkisto

keskiviikko 29. lokakuuta 2014

President of Insomnia Land, welcome!

Arvatkaas kuka ei ainakaan nuku. Anyone? Anyone? Niin, minä. Mä alan oleen jo liian ahdistunut tähän tilanteeseen, sekun taas pahentaa unensaanti yrityksiä kun on niin turhautunut. Mä saatan nukahtaa hetkeksi mutta korkeintaan tunniksi. Tarvetta millekään ei ole, paitsi ehkä kipulääkkeelle koska mun olkapää on ihan kamalassa jojossa. Huomenna alkaa taas se fysio uusiksi, ehkä jos siitä olisi apua.. jos tää meno jatkuu niin soitan maanantaina lääkärille - voiko tuolla vasemmassa kyljessä taas joku vittuilla mun hermojen kanssa, voiko se olla nestettä, tai arpikudosta tai.. herra Hodgkinia sitten. Viime kuvat ihan muutaman viikon takaa sen suhteen oli puhtaat mutta mun 80% oikeassa oleva mututuntuma kertoo että jotain on vialla, en vaan tiedä tarkalleen mikä.

Onko aika taas vaihtaa unilääke? Ei siitä ole kuin hetki kun se vaihdettiin, näin yleistä "rytmiä ja tottumistarvetta" miettien, mut mä rupean oleen ihan sitä mieltä, että olen vapaaehtoinen metsästäjien kohdeeläin, mielellään ainakin hirvenkokoisen eläimen tainnutus piikin ottaisin. Shoot away!!