Blogiarkisto

lauantai 15. maaliskuuta 2014

Livbox Maaliskuu 2014

Tämän kuun Livboxin esittely tulee vähän myöhässä mun osalta, tietenkin kun olin etelässä boxin saapuessa, mutta eilen pääsin hakemaan sen, ja ihastelemaan sen sisältöä. Tässä kuussa tuli kaksi suosikkia, mutta muutenkin boxi oli mielestäni hyvä  - voiteita tuli kaksi kappaletta (kun kaikki ei tykkää) mutta itse olen kiinnostunut ja tykästynyt moniin Livboxissa tulleisiin voiteisiin, eli antaa tulla ;)

Boxissa tuli siis tuotteita hampaille, iholle, huulille, hiuksille sekä tuoksu. Pitkäaikaisen tilaajan yllätyslahjana tuli Essien kimalle kynsilakka - voi että se on ihana, kun olen tosiaan niin Essie-hullu! Tässä oli melkeinpä luettu mun ajatukset, että tämä on juuri se täydellinen lahja.

Elvitalia ehdin kokeilla tänä aamuna käydessäni suihkussa. Huomasin suihkun jälkeen että ensinnäkin hiukset kuivuivat aivan mielettömän nopeasti föönillä kuivatessa ja hiukset tuntuivat myös vähän karheammilta kuin yleensä. Mullahan on siis hiukset vähän ohuet (kiitos sytojen) ja valmiiksi sileät ja pehmeät - enkä käytä enää silikonipitoisia hiustenpesutuotteita, en tarvitse silikonin tuomaa sileyttä kun sitä löytyy hiuksista omasta takaa.

Tuotteen lupaamaa rakenteen kasvatusta en vielä havainnut, mutta ohjeissa lukeekin että hiusten ominaisuus muuttuu vähitellen tätä tuotetta käyttäessä, mielellään 2x/vko. Tämä siis levitetään hiuksiin shampoopesun jälkeen, ja jätetään hiuksiin jonka päälle sitten normaalisti levitetään hoitoaine, ja sitten huuhdellaan hiukset. Katsotaan siis, miten käy tätä käyttäessä jatkossa. INCI-listaa tutkiessa, katsoin että tämä tuote ei sisällä silikonia.

Oral-B:ltä, joka on varmasti kaikille tuttu merkki, tuli tummentumia vaalentava hammastahna, vahvistaen mun hampaiden kiillettä ja lupailee pitkäkestoista raikkautta. No, mä olen aina ollut tosi skeptinen mitä tulee näihin vaalentaviin hammastahnoihin, en vaan usko niiden toimivan, enkä tähän päivään mennessä ole oikeasti toimivaa yksilöä tavannut. Mutta hammastahna on hammastahnaa, joten tulee tätä tottakai käytettyä. Tämä lupailee muutoksia jo viidessä päivässä, että tarvii siis kyttäillä näitä hampaita ahkerammin.

Lumene Labin ylellinen korjaava yövoide tuntui kivan rasvaiselta ja hyvin kuivuvalta kasvoille levitettäessä suihkun jälkeen - mulla ollen kuivahko iho, kelpaa mun päivämeikin alle nämä rasvaisemmatkin rasvat jotka saattavat olla yörasvoja, kuten on tämä tuote. Kuivuu siis nopeasti ja iho jäi pehmeäksi. Tykkään!

Jurlique-merkiltä tuli ruusua, jojoba-öljyä, shea- ja kookosvoita sisältävä vartalovoide. Sisältö on ihana, paitsi nimenomaan tuo ruusu. En ole koskaan tykännyt ruusun tuoksusta (paitsi itse kukka, eri asia) kauneudenhoitotuotteissa, ja esimerkiksi ruusuvesi on jotain niin kamalaa mun hajuaistille. Tuoksu ei tosin tässä voiteessa ole erityisen voimakas, mutta jää kyllä iholle tätä levittäessä, joten voi olla että annan tämän eteenpäin. Plussaa tässä voiteessa on sen nopea kuivuminen.

Sitten päästään mun toiseen suosikkiin kahdesta, eli Cliniquen huulipuna joka näyttää ja tuntuu ihan huulikiillolta! Huulipunan kotelo, tuollainen vaaleanvihreä, loi ensin vähän vanhahtavan kuvan, siis että tämä on joku tuote 80-luvulta, mutta tuote itsessään on niin mahtava että ulkokuori tulee sitten täysin sivuutettua. Tämä punaa lievästi mutta ei liikaa, eli tätä voi sipaista huulille ilman peiliä, joka on musta tosi hyvä juttu, toimii siis kovassakin kiireessä.






Tuoksunäytteenä tuli Marc Jacobsin Daisy-tuoksu, joka olikin mulle jo tuttu ennestään sillä tuoksuttelin tätä etelän reissulla ylellisissä hajuvesikaupoissa. Ei sellainen jonka itse ostaisin, joskin on ihan hyvä tuoksu - on vain liian makea mulle. Mun käyttämät tuoksut ovat yleensä sellaisia vähän merellisiä, vaikka muutama poikkeus löytyy munkin valikoimasta, mutta olen todella tarkka, kuinka voimakas ja kuinka makea tuoksu on, enkä myöskään tykkää sitrusmaisista tuoksuista näin pääsääntöisesti. Sanoisin, että tämä on sellainen tyttömäinen kesätuoksu.

Yllätyslahja oli tosiaan tuo Essien Luxeffects-päällyslakka, ah ♥ Alla olevassa kuvassa mulla on alla toinen lakka, myös Essien jonka ostin etelästä hyvästä tarjouksesta; á 10,90e/kpl (nimi: Splash of Grenadine)

Tälläinen boxi tällä kertaa, itse tyyyväinen tilaaja olen, edelleen! ;)