Blogiarkisto

maanantai 21. heinäkuuta 2014

Vastauksia osa 2

.. ja vastaukset jatkuvat. Edelleen, jos tulee mieleen kysymyksiä tai haluat esittää postaustoiveita, jätä ne tähän postaukseen! :)

Toivepostaus kirjoista, mitä luen tällä hetkellä ja ylipäätänsä kirjoista, joita suosittelisin, menee nyt työn alle, eli se luvassa sitten kun saan valmiiksi.

>> Blogin facebook-sivu  & Instagram @thelittlethingsblogi

- Montako sellaista läheistä ystävää sinulla on joille voit täysin ilman filtteriä kertoa mieltä painavista suruista, kivuista yms.?
Muutama, ehkäpä sanoisin että yhden käden sormien verran. Ja tärkeitä ihmisiä ovatkin, mun tukipilareita mutta minä myös heidän ja useimpien kanssa ollaan tunnettu vuosia, mutta nekin jotka ovat tulleet myöhemmin kuvioihin, ovat aivan yhtä tärkeitä ja olen onnellinen, että olen heidät tavannut - sitä kun siis sanotaan, että ns. vanhemmalla iällä on vaikeampi saada ystäviä, joka mielestäni pitää ihan paikkansa, mutta mahdotonta se ei ole :)

- Kerro miten otit koirat, mistä ja miksi? Missä ne on hoidossa esim. sun matkojen aikana?
Äitini kasvattaa, omistaa mun koirien emän joten ihan äidiltäni, koska halusimme pitää kaikki pentueen pennut itsellämme, emme myydä. Nämä olivat todella suunniteltuja ja ennenkaikkea odotettuja koiria - miksi siis en ottaisi koiraa (alunperin piti ottaa vain yksi) elämän ilostuttajaksi. Mä olen kasvanut koirien kanssa, ja vasta muutettuani omilleni ei ole taloudessa aina ollut koiraa, joten nelijalkaista kaveria oli ikävä. Luonnollisesti pikkuset menee hoitoon mun vanhemmille, siitä olen maininnutkin useamman kerran täällä blogissa, vanhempani kun eivät asu kaukana musta - siksi myös itse käyn siellä usein, esim. viikonloppuisin syömässä iskän herkkukokkailuja.


- Mistä saat tulosi? Eläkettään sulla ei voinut hirveesti kertyä. Olen itsekin ollut työkyvyttömyyseläkkeellä, joten tunnen termit.
Kela ja Varma ovat mun tulolähteeni; työkyvyttömyyseläke ja eläke, joka pitää sisällään kansaneläkkeen, asumistuen ja hoitotuen.