Blogiarkisto

torstai 2. huhtikuuta 2015

Livbox 3/2015: alkupaloja


Kuukausi on jo ehtinyt vaihtumaan, mutta ei se mitään, koskaan ei ole liian myöhäistä kertoa Livboxin tuotteista, joita on tullut todella testattua, eikä esitellä vain katselmusta tuotteista, right? Bangerheadin kuivashampoosta olenkin jo ehtinyt jutskata, se on niin loistavaa tavaraa että se on mulla jo melkein loppu, tullut käytettyä niin paljon! Mielelläni sitä ostaisin lisää.


Mutta, mitäpä muuta maaliskuun boxista paljastui?


Dovelta tuli Oxygen & Moisture shampoo että hoitoaine, jotka on suunnattu ohuille ja hennoille hiuksille, antamaan ilmavuutta ja kosteutta. Tästä olinkin ehtinyt kuulemaan ja myös muistaakseni Sokoksella näkemään, ja pohtinut ostoa (vaikka mun hiukset eivät kyllä ole ainakaan enää kovinkaan hennot tai ohuet, tätä karvaa on tullut tullut päähän!) mutta nyt tuli boxin kautta nämä testauskokoiset putelit.



Koko siis 50ml per puteli, hinta täysikokoisille 200ml puteleille on 3,85e/kpl, joka on mielestäni varsin edullinen hinta.


Mutta...





... mulle nämä tuotteet ei valitettavasti sovellu. Volaa kyllä tulee, sitä en todellakaan kiistä, mutta valitettavasti sen johdosta mun hiukset sähköistyy ja myös takkuaa enemmän kuin yleensä. Näitä tuotteita testatessani en poikennut mun hiustenhoitorutiinista muuten mitenkään, eli käyn suihkussa, annan kunnolla vaikutella ja pesen pois, jonka jälkeen laitan Wella Professionals Oil Reflections -hiusöljyä, joka sisältää argan öljyä, ja jonka olen havainnut olevan mahtavaa niin omille hiuksille kuin pidennyksille, silottaa ja tekee hiuksista helposti käsiteltävät. Mutta, käyttäen näitä Doven tuotteita, valitettavasti tulos oli ylläolevien kuvien mukainen, hiuksia vähänkin harjatessa kuivumisen jälkeen ne sähköistyi heti, eikä siihen sitten auttanut oikein mikään. Olenkin siis antanut pikkusiskolle myös testattavaksi nämä tuotteet, tällä on hivenen ohuempi hiuslaatu kuin mulla, mutta paljon pidemmät hiukset (ei pidennyksiä!) mutta tämäkin yleensä kaipaa hiuksiin tuuheutta, joten tämän mielipidettä näistä odotellessa.
Mun yleinen kokemus Dovesta on, että tämän ihonhoitotuotteet ovat todella hyviä, mutta hiuksille suunnatut taas eivät mun kohdalla ole sitä parhainta, esim. eivät pese kunnolla tai sitten on tällainen sähköistymisen ongelma. Mutta liputan kyllä Dovelle ihonhoitotuotteiden puolesta!



Isadoralta tuli Flashing Volume Mascara, jonka kanssa valitettavasti heti kättelyssä, nähdessä tämän pienen kumisen harjan, totean että ei ole mun juttu. En muutenkaan käytä paljoa mascaraa koska käytän tupsuripsiä, mutta muutama ripsari multa löytyy esim. alaripsiä varten ja niitä kertoja varten, kun ripset vetelevät viimeisiään mutta tilanteen voi vielä korjata käyttämällä vähän ripsaria. Mutta minä ja pieni, kuminen harjas ei olla koskaan oltu ystäviä, vielä vähemmän silloin kun en käyttänyt tupsuripsiä. Mä suosin isoa, pitkäharjaksista harjaa, sillä saan siistin ja tuuhean tuloksen, ja erikseen sitten erottelen ihan ripsiharjalla. Tää on vähän makuasiakin, ja riippuu ripsistä. Toiset ovat tällaisen harjan kannalla nimenomaan siksi, että sillä pystyy erittelemään ripsiä hyvin. Tämä nimenomainen tuote lupailee myös tuuheutta, mutta koska itse en alkuunsakaan tykkää tästä, annan tämänkin pikkusiskolle testattavaksi, joka taas nimenomaan tykkää tällaisista ripsareista, ja tällä on myös omat ripset, joihin testata - ja tämä on meidän perheessä saanut ne hyvät, kauniin kaarevat ripset kun mulla taas on ihan pienet nysät jotka sojoittaa melkeinpä vain alaspäin. Epäreilua? TODELLAKIN :D 9ml putkilo tätä maksaa 17,90e.



Herbinalta tuli kaura-suklaa vartalokuorinta, joka oikeasti tuoksuu suklaalta, tykkään tosi paljon tuoksusta! Olen siis imppaillut sitä kunnolla, ja ollut positiivisesti yllättynyt että tuoksu kuorinnan ja tätä seuraavan suihkun jälkeen jää hennosti iholle! Tämä on nimenomaan hellävarainen kuorija, ja vaikka lähikuvassa näkee, että tämäkin sisältää noita tollasia "rakeita" niin ne on silti sopivan kuorivia ja mulle herkkäihoisena varsin sopivia. Tunnustan, etten useinkaan muista kuoria koko kroppaa, mutta herkän nahan omaavana olen myös sitä vähän karsastanut koska olen aikaisemmin sitten ostanut ilmeisesti liian kovakouraisesti kuorivia tuotteita, joten tämän kanssa onkin hyvä sitten suorittaa kuorintaa, joka ei jätä ihoa punaiseksi tai jopa kipeäksi. Kuorinta on esimerkiksi sen osalta hyväksi, jos käyttää itseruskettavia/päivettäviä rasvoja, joita mä käytän jossain määrin ja kesän tullen enemmänkin. Tämä Herbinan tuote sisältää kaurauutetta ja hoitavia yhdisteitä, jotka tosiaan hellästi hoitaa hommansa ja iho tuntuu että tuoksuu mukavalta jälkeenpäin. 150ml maksaa 4e.

Boxista löytyy vielä tuotteen Lumenelta sekä tuoksun naisille Roberto Cavallilta sekä tuoksun miehille Calvin Kleiniltä, ja näihin palaan tulevan viikonlopun aikana, ja myös Isadoran ripsarin ja Doven hiustenpesutuotteiden osalta, kun siskoni ehtii testailemaan kunnolla ja muodostamaan oman mielipiteen näistä, ja miesten tuoksuun todennäköisesti ottaa kantaa pikkusiskon avokki - miehistä mielipidettä siis tulossa! ;)